Az első születésnap

Hát ez is eljött! Danimanó 1 éves lett! Ez persze azt is jelenti, hogy Alex is 1 éves! Hétvégén megünnepeltük a nagy eseményt. Volt babatorta, vendégsereg, és sok-sok ajándék! Nem is nagyon tudom ezt leírni, meséljenek inkább a képek.

Íme a babatorták:


Tátva maradt a fiúk szája!


Ez finom lehet! És mind az enyém? Neki is van...!


Finom....!


De jó! Ez gurul! Végre itthon is van mit szerelni!


Ide vissza kell térni, ez nagyon jó! Vajon a másik is ilyen?


Mennyi játék! Alex, mutasd, mit kaptál?


Nézd, Alex! Guruló kutya!


Csak így kézzel...mászkálás közben...máskor ezt nem hagyják...!


Ebből még jó sok van. Gyorsan meg is szerzem magamnak...


Dani jól elfáradt. Gondolom, Alex is. Ennyi ember, ennyi játék, és mindenki velük foglalkozik! Csodálatos nap volt. (Nem tudjátok, megint miért könnyes a szemem...?)












1 megjegyzés:

Kriszti írta...

Akit érdekel a babatorta receptje:
Egy pohár rizstejben megfőztem fél pohár búzadarát. Szintén egy pohár őszilében főztem meg kb. egyharmad pohár kukoricadarát. Ezeket formába öntöttem, banánnal díszítettem. (A maradékot megkóstoltam, finom:) )
Hűtőben megdermedt, kész!